Контакти

БЛОГ

post image
post image Кейс розробки позиціювання для сервісу Dva Bileta (на англомовному ринку Bigoo Bus)

У цьому кейсі я розповім: — як моя команда працювала над розробкою позиціювання для проєкту Dva Bileta (на англомовному ринку Bigoo Bus); — що запропонували клієнту; — що в результаті було прийнято та затверджено.

post image
post image Ефект приманки 

В цій статті я розповім про один з інструментів маркетингу, що допомагає продавати більше та з вищим чеком.

post image
post image Навіщо рахувати вартість залучення клієнтів ПЕРЕД розробкою

Як підприємець, я дуже добре розумію тих, хто на хвилі натхнення летить до мети попри всі перепони та обставини. Але математика наука сувора і саме математика вирішує чи буде бізнес життєздатним. Цей кейс про те, як НЕ втратити гроші і він буде дуже короткий.  Отже, до мене звернувся український виробник вина, що вирішив запустити додатковий […]

post image
post image Про рожеві окуляри та проєкти, що злітають самі по собі (спойлер — ні)

Написати цю статтю мене надихнула фраза одного нашого клієнта, що в якийсь момент власник стає найбільшою загрозою для бізнесу. І я згадав про один проєкт, з власниками якого я спілкувався багато місяців тому. Назвемо проєкт «Super Token Arena». Самі вони описували свій проєкт як браузерну гру в жанрі шутер, що позиціює себе Decentralized Finance екосистема, а ще — як гра з можливістю заробітку без вкладень.

підпишіться на мої соц мережі

щоб першими побачити всі анонси