Джек Траут та Ел Райс
Концепція позиціювання назавжди змінила підхід до стратегічного маркетингу та реклами.
Методика пошуку та зайняття вільної позиції у свідомості споживачів використовується маркетологами у всьому світі.
Стратегічний маркетинг можна умовно розділити на все, що стосується реальних якостей продукту, та на те, що пов’язано зі створенням потрібного уявлення про цей продукт.
На практиці ми бачимо, що одне без іншого не працює. До того ж уявлення про продукт відіграє більш важливу роль, ніж те, чим продукт є насправді. Тому позиціювання важливе, коли потрібно:
Зіткнулися з неефективністю маркетинг-стратегії і шукаєте можливості, як це виправити.
Виводите компанію на нові ринки чи шукаєте новий сегмент клієнтів.
На етапі формування бренду з нуля.
Плануєте виводити на ринок новий продукт.
/ Оберіть зручний формат роботи
Якщо у вас немає часу на вивчення матеріалів, проведення дослідження ринку та пошук вигідного сегменту для позиціювання, замовте розробку позиціювання «під ключ».
Залиште ваші контактні дані та отримайте персоналізовану пропозицію.
Радий отримати ваш запит
Дякую! Ваш запит успішно надіслано!
Найближчим часом менеджер звʼяжеться з вами!
Джек Траут та Ел Райс
Концепція позиціювання назавжди змінила підхід до стратегічного маркетингу та реклами.
Методика пошуку та зайняття вільної позиції у свідомості споживачів використовується маркетологами у всьому світі.
Сергій Соловйов
Експерт зі стратегічного маркетингу
Протягом 16 років успішно допомагаю бізнесам будувати ефективні маркетинг-стратегії.
Щоб зберегти ваш час, я дослідив основні матеріали в тематиці позиціювання та створив короткий огляд, у форматі доступному навіть для початківців.
Разом із теорією ви отримаєте сучасні приклади та мою авторську модель створення ефективного позиціювання.
Моя мета полягає в тому, щоб по завершенню воршкопу ви отримали робочу модель позиціювання свого бізнесу.
/ Інструменти для побудови ефективного позиціювання:
Концентрація мого 16-ти річного досвіду в маркетингу та досвіду визначних практик на тему позиціювання.
Workbook, що містить перелік ключових питань, відповіді на які допоможуть побудувати ефективне позиціювання.
Робочу версію позиціювання, яку ви зможете використовувати відразу після закінчення воркшопу.
Я розробив цей воркшоп насамперед для власників, котрі хочуть чітко виділити свій бізнес на фоні конкурентів. Але воркшоп також буде цікавий маркетологам, продуктовим менеджерам та іншим спеціалістам.
Це не обов’язково, але ви можете прийти на воркшоп із переліком ваших основних конкурентів та гіпотезами, яке позиціювання вони використовують. Усе інше ми пропрацюємо разом із вами на практичному воркшопі.
Воркшоп побудований так, щоб ми встигли розібрати позиціювання від кожного учасника.
Зараз відеокурс на етапі розробки. Тому, щоб не втрачати час, запишіться на груповий чи індивідуальний воркшоп у зручному для вас форматі. Але обмежень доступу за часом не планується.
Так, звичайно! Воркшоп доступний для всіх слухачів із України та Європи в онлайн-форматі. Дізнайтеся про розклад або визначте свою дату та час, просто заповнивши заявку на сайті!
На груповий воркшоп збирається 8-10 учасників із різних компаній. Протягом 4 години разом із вами ми працюємо над тим, щоб створити робочі варіанти вашого позиціювання та позиціювання інших учасників. На індивідуальному воркшопі присутні учасники тільки від вашої компанії. Тому протягом 4 годин ми можемо поглиблено працювати тільки з вашим позиціюванням.
Для тих, хто хоче делегувати розробку позиціювання, існує така послуга. Разом із командою Solve Marketing я проведу дослідження ваших конкурентів, вивчу ринок, визначу ключові переваги вашого бізнесу. У результаті ви отримуєте варіанти позиціювання бізнесу, які ми обговоримо та оберемо найкращий.
Разом із командою я вже розробив позиціювання для десятків різноманітних бізнесів. Головний критерій успіху для мене — якщо клієнти щиро приймають це позиціювання та користуються ним постійно. Я не нав’язую свою думку, а тільки допомагаю знайти варіант, який ви підсвідомо й так уже обрали. Моя робота — підвести вас до нього, переконатись у його унікальності та оформити в коротку фразу. Це і є розробка позиціювання «під ключ».