Контакти

Стратегічний маркетинг.
позиціювання

щоб вас відрізняли та обирали

Зареєструватися на воркшоп

section image

Навіщо
позиціювання

section image

Стратегічний маркетинг можна умовно розділити на все, що стосується реальних якостей продукту, та на те, що пов’язано зі створенням потрібного уявлення про цей продукт.

На практиці ми бачимо, що одне без іншого не працює. До того ж уявлення про продукт відіграє більш важливу роль, ніж те, чим продукт є насправді. Тому позиціювання важливе, коли потрібно: 

якщо ви:

  • Зіткнулися з неефективністю маркетинг-стратегії і шукаєте можливості, як це виправити.

  • Виводите компанію на нові ринки чи шукаєте новий сегмент клієнтів.

  • На етапі формування бренду з нуля.

  • Плануєте виводити на ринок новий продукт.

Побудуйте позиціювання разом із експертом зі стратегічного маркетингу

/ Оберіть зручний формат роботи

самостійно

Відео-курс

  • навчальні матеріали
  • аналіз вашого позиціювання
  • індивідуальна консультація від експерта
  • 10 відео-уроків
  • 4 анкети для самоаналізу позиціювання
  • Безлімітний доступ до курсу
  • Працюйте у зручний для вас час
у групі

ГРУПОВИЙ ВОРКШОП

  • навчальні матеріали
  • експрес-розбір позиціювання кожного учасника
  • індивідуальна консультація від експерта
  • Кількість людей у групі: до 10
  • Тривалість: 4 години
  • Формат: онлайн
  • Вільних місць: 5
індивідуально

ІНДИВІДУАЛЬНА СЕСІЯ

  • навчальні матеріали
  • аналіз вашого позиціювання
  • індивідуальна консультація від експерта
  • Тільки для представників вашої компанії
  • Тривалість: 4 години*
  • Формат: онлайн / офлайн
  • *увага тільки на вашу компанію
image

Якщо у вас немає часу на вивчення матеріалів, проведення дослідження ринку та пошук вигідного сегменту для позиціювання, замовте розробку позиціювання «під ключ».

Залиште ваші контактні дані та отримайте персоналізовану пропозицію.

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Автор концепції

author image

Джек Траут та Ел Райс

Концепція позиціювання назавжди змінила підхід до стратегічного маркетингу та реклами.

Методика пошуку та зайняття вільної позиції у свідомості споживачів використовується маркетологами у всьому світі.

Хто працюватиме з вами

author image

Сергій Соловйов

Експерт зі стратегічного маркетингу

Протягом 16 років успішно допомагаю бізнесам будувати ефективні маркетинг-стратегії.

Щоб зберегти ваш час, я дослідив основні матеріали в тематиці позиціювання та створив короткий огляд, у форматі доступному навіть для початківців.

Разом із теорією ви отримаєте сучасні приклади та мою авторську модель створення ефективного позиціювання.

Моя мета полягає в тому, щоб по завершенню воршкопу ви отримали робочу модель позиціювання свого бізнесу.

ОБЕРІТЬ ЗРУЧНИЙ ФОРМАТ РОБОТИ НАД ВАШИМ ПОЗИЦІЮВАННЯМ

ОБРАТИ ФОРМАТ ВОРШКОПУ

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ

/ Інструменти для побудови ефективного позиціювання:

icon

Концентрація мого 16-ти річного досвіду в маркетингу та досвіду визначних практик на тему позиціювання.

icon

Workbook, що містить перелік ключових питань, відповіді на які допоможуть побудувати ефективне позиціювання.

icon

Робочу версію позиціювання, яку ви зможете використовувати відразу після закінчення воркшопу.

workbook image

Відгуки учасників воркшопу

Популярні питання

  • Я розробив цей воркшоп насамперед для власників, котрі хочуть чітко виділити свій бізнес на фоні конкурентів. Але воркшоп також буде цікавий маркетологам, продуктовим менеджерам та іншим спеціалістам.

  • Це не обов’язково, але ви можете прийти на воркшоп із переліком ваших основних конкурентів та гіпотезами, яке позиціювання вони використовують. Усе інше ми пропрацюємо разом із вами на практичному воркшопі.

  • Воркшоп побудований так, щоб ми встигли розібрати позиціювання від кожного учасника.

  • Зараз відеокурс на етапі розробки. Тому, щоб не втрачати час, запишіться на груповий чи індивідуальний воркшоп у зручному для вас форматі. Але обмежень доступу за часом не планується.

  • Так, звичайно! Воркшоп доступний для всіх слухачів із України та Європи в онлайн-форматі. Дізнайтеся про розклад або визначте свою дату та час, просто заповнивши заявку на сайті!

  • На груповий воркшоп збирається 8-10 учасників із різних компаній. 
Протягом 4 години разом із вами ми працюємо над тим, щоб створити робочі варіанти вашого позиціювання та позиціювання інших учасників. 
На індивідуальному воркшопі присутні учасники тільки від вашої компанії. Тому протягом 4 годин ми можемо поглиблено працювати тільки з вашим позиціюванням.

  • Для тих, хто хоче делегувати розробку позиціювання, існує така послуга. Разом із командою Solve Marketing я проведу дослідження ваших конкурентів, вивчу ринок, визначу ключові переваги вашого бізнесу. У результаті ви отримуєте варіанти позиціювання бізнесу, які ми обговоримо та оберемо найкращий.

    Разом із командою я вже розробив позиціювання для десятків різноманітних бізнесів. Головний критерій успіху для мене — якщо клієнти щиро приймають це позиціювання та користуються ним постійно. Я не нав’язую свою думку, а тільки допомагаю знайти варіант, який ви підсвідомо й так уже обрали. Моя робота — підвести вас до нього, переконатись у його унікальності та оформити в коротку фразу. Це і є розробка позиціювання «під ключ».